Vadå, är lokaltrafik lokal?

Efter att ha pinnat över till en av mina favvobloggar kan jag ju inte låta bli att dela med mig av följande anekdot från en fd SL Center-anställd

5 responses to “Vadå, är lokaltrafik lokal?

  1. ”lokaltrafik lokal”, nä nu ska man inte hålla på och mopsa upp sej ju, för det kan man ju inte veta förens man frågat. 🙂

  2. Hur var det nu manualen sade… ‘det är inte lätt att veta’?

  3. Rätt svar till kund: ”Det är inte lätt att veta! Jag har kollat upp det där själv, för jag undrade också skitmycket, och lokaltrafik är faktiskt lokalt belägen!”

    Sen tuggar man tuggummi och blåser en stor bubbla för fulländning.

  4. Och tindrar lite oskyldigt med ögonen?

Kommentera

