Veckans video

Percy Nilegård åker tunnelbana.

5 responses to “Veckans video

  1. Jag älskar den där filmen. Jag har den nedladdad på min dator. Bästa repliken är nog: ”Rinkeby?! Är du uppstudsig?”

  2. ”Jag ska åka blå linjen till Danderyd”
    ”Du kan väl inte mena att jag ska åka arbetarlinjen till Danderyd?”

  3. ”Gröna linjen är för obskyra bohemer med tvivelaktigt miljöpatos utan någon som helst förankring i verkligheten.” 🙂

  4. veoliahora: Det är ju jag i ett nötskal! 😀

  5. Mina vänner hemma i Umeå har aldrig eller väldigt knappt åkt tunnelbana, men nämner någon ”blå linjen” nappar de direkt. Självklart är det extra roligt i och med att jag nästan varje dag åker röda linjen från Danderyd (Mörby) till Tekniska…

Kommentera

