Veckans video

En sak som har efterfrågats via mailen är fler förarvideos. Här bjuder vi på något så grundläggande som förarutbildning i CX-tåg på röda linjen. Håll till godo! 🙂

8 responses to “Veckans video

  1. Min misantropiska video finns ju att beskåda här:

    http://se.youtube.com/watch?v=ubVykS6K4RM

  2. Um…. Utbildning??? jag trodde ngn filmade genomgång av invändig vit, blåa lampor, gula handtag o allt sånt roligt…..
    😦 vilken kurs var det, vet du?? årtal.. kan ha varit jag där vid slussen på ettan…. Hjälp…

  3. eek: Det där måste vara en av de mest sanningsenliga tubvideos jag sett hittills på nätet, fångar den ensliga stämningen i mörkret perfekt!

    en stycke namn: Jag vet dessvärre inte exakt när den kursen gick, men filmen är upplagd på youtube juni 2007.

  4. veoliahoran, ja, jag tänkte att det kunde vara bra med lite variation till alla våta-i-brallan-tågnörds-videos… 😉

  5. eek: Är det en reklamfilm för värvning av tågförare? Den videon gör ju så man nästan längtar till jobbet. 😉

  6. eek & VH: Jag tyckte det såg rätt mysig ut i den där videon. Man får ju chans att se fyrverkerier och så kan man ju sitta och skratta åt alla som beter sig konstigt, vilket är de flesta kan jag tänka mig.

  7. Här finns yttligare en video:
    http://se.youtube.com/watch?v=OJi-gy4gbwk&feature=related

    Ett tips är ju att kanske inte åka in på bryggan i full fart när L fällningen kommer.

  8. Dagens citat kommer från videon under (Bredäng – Vårby Gård): ”koppla ur hjärnan”, sagt efter att föraren stannar för långt fram. Ibland undrar man om inte visa förare tagit detta citat på fullt allvar.

Kommentera

