Veckans video

Världens mest irriterande klipp eller genialt? Veoliahoran vet inte och var tvungen att titta i omgångar för att orka med det. Vad tycker ni?

8 responses to “Veckans video

  1. Va, va fan är det för fel på Catti? Kätterska!

  2. Helt klart irriterande. Tänkte lägga upp den på ETMC men blev helt enkelt för irriterad för att fullfölja tanken…

  3. Jag förstår att hon försöker göra något slags poäng med dels mångfalden och dels samhällets värderingar plus sammansättning. Men efter typ 30 sekunder blir jag nästan tokig.

  4. Dumma ni e, hon är ett geni. Fast ok, Ellen Key är bättre: http://se.youtube.com/watch?v=2GZuhdD-UUg

  5. Btw, eek: Det är inget som helst fel på Catti. Det mesta hon tar för sig brukar vara väldigt bra, ‘på tunnelbanan’ är inget undantag, men däremot är den ordentligt monoton. Som sagt: Ellen Kay är bättre.

  6. Jag tycker ”Ellen Key” är den bästa låten, men ”På tunnelbanan” är den bästa videon helt klart.

  7. Jag förstår mig inte på den typen av musik. Varken denna eller Ellen Key…

Kommentera

