Om bloggens utformande

Som ni märkt försöker Veoliahoran variera sig en hel del. I och med ihopteamandet med Veoliasubban kommer det bli fler recensioner av olika slag. Veckans video är ett stående inslag, bilder med humorbetoning likaså. Det har kommit en del mail som ifrågasätter hur inläggen ser ut och därför kör vi en liten webpoll för att få reda på vad ni vill läsa.

Som alltid är kommentarfältet fritt för vidareutveckling av resonemang/åsikter, etc.

8 responses to “Om bloggens utformande

  1. Jag tänker lägga min röst på ”Det är bra som det ser ut nu” men vill samtidigt tala om att jag gillar att läsa dina långa beskrivande inlägg om arbetsdagen. Enligt vissa expertbloggare ska man ju ha med bilder i varje inlägg för att få en bra och populär blogg med många läsare. Men för många bilder kan göra sidan grötig. Så spar på bilderna och lägg upp endast där det behövs för att förstärka texten. Oftast brukar man som läsare kunna fantisera fram sina egna bilder utifrån det du skriver. Som sagt, Det är bra som det är nu 🙂

  2. Tycker dina rapporter från arbetsdagen är lite väl detaljerade, skummar bara snabbt igenom dom.
    veckans video är kanon.

    Gillar bloggen måste jag säga
    zzeezz

  3. ”Det är bra som det är nu” – i betydelsen ”har inget som helst emot långa inlägg om arbetsdagen, med avbrott för videoinslag …men låt inte videoinslagen ta över”.

  4. Det är bra som det är nu; som en enda lång och ständigt pågående trafikhändelserapport.

  5. Jag instämmer i kören med KoP och tycker att det jämnt ska vara en lång å ständig trafikhändelserapport från arbetsdagen! 🙂

  6. Håller med pl, även om jag röstade på långa och detaljerade rapporter från arbetsdagen. Det är också kul med videoinslag då och då, men främst läser jag bloggen för att hålla koll på gamla arbetsplatsen. 🙂

  7. De långa rapporterna från arbetsdagen är den bästa läsningen jag hittar på internet varje kväll. 🙂

  8. Det är de långa inläggen som gör att jag besöker bloggen dagligen. En och annan bild skulle nog dock kunna fungera, men som som sagt det är de långa och regelbundna långa inläggen som gör bloggen värd att besöka.

Kommentera

